Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Kale Alarm İzleme Merkezi Nasıl Çalışır ?
KA_Kategori_Banner_979x250_2.jpg

Kale Alarm İzleme ve Çağrı Merkezi aramalara eş zamanlı yanıt veren bir çağrı merkezi olarak hizmet vermekte ve abonelerine 365 gün boyunca 7 gün 24 saat süreyle yüksek kapasite ve altyapısı ile kesintisiz destek vermektedir. Yaşam alanlarında kurulu olan güvenlik sisteminin soygun, hırsızlık, su baskını, yangın, gaz kaçağı, acil sağlık sorunları gibi durumlarda alarm sinyalinin iletişim modülleri (PSTN,GSM,IP) üzerinden merkezdeki alıcılara gönderilmesi ile çalışmaktadır. Sinyaller vasıtasıyla ve sistemlerden gelen uyarı sinyaline göre ilgili kolluk kuvvetlerini (polis, itfaiye, ambulans) harekete geçiren bir merkezdir.

Alarm sistemi devreye girdikten birkaç saniye içerisinde sinyal Kale Alarm İzleme merkezinde bulunan özel alarm izleme program ekranlarına düşmektedir. Alarm izleme için özel yapılandırılmış olan bu sistemler alarmları öncelik sırasına göre bilgisayar ekranlarına yansıtmaktadır. Alarmın hangi aboneye ait olduğu ve tüm iletişim detayları otomatik olarak operatörün önündeki ekrana düşer. Operatörlerimiz derhal daha önce tarafımıza verilen iletişim bilgilerinden aboneye ulaşır ve gelen alarmın türüne göre şüpheli bir durum varsa teyit alarak aksiyonlarını alır.Tehdit olduğunu teyit ettiği durumlarda kolluk kuvvetlerini (polis/jandarma, itfaiye ve ambulans) alarmın geldiği adrese yönlendirir. 

Dünya ortalamasında, alarm durumunda aboneye dönüş süresi 38 saniye iken Kale Alarm İzleme Merkezi'nde 11 saniyedir. Bu süre iletişim modüllerine göre farklılık arzedebilmektedir.Kale Alarm İzleme Merkezi'nde 1 ay süresince yaklaşık 9.000.000 ( dokuz milyon ) sinyal işleme alınır ve bu sinyallerin 50.000 adedi alarm sinyali olarak değerlendirilip müdahale edilir.Kale Alarm İzleme Merkezi'nde 1 ay süresince müşteri temsilcilerimiz tarafından yaklaşık 70.000 adet telefon görüşmesi yapılarak abonelerimize yardımcı olunur.

Abonelerimize istedikleri takdirde tüm aktivite raporları ile birlikte; kurma/kapama raporları gönderebilme ve bilgi verebilme hizmeti, uzun süreli elektrik kesintilerinin bildirimi, uzun süreli iletişim problemlerinin bildirimi, belirlenen saatler dışında giriş/çıkış bildirimi, alarmların yetkiliye ve gerekli görülen hallerde kolluk kuvvetlerine bildirimi ve 7 gün 24 saat telefon ile teknik destek hizmeti sunmaktayız. Ayrıca abonelerimiz Kale Alarm mobil uygulama vasıtası ile anlık olarak fatura ve sinyallerini takip edebilmektedir.Tüm telefon görüşmelerinin kaydedilmesini sağlayan , maksimum güvenlik ve müşteri memnuniyeti sunan bir teknolojiyle hizmet vermektedir.​

​​​​​