Kale Alarm Ekstra Defans Hırsızı Eve Ayak Basmadan Kapıda Durduruyor

68 YILDIR GÜVENLİĞİN KALESİ OLAN KALE'NİN YENİ REKLAM KAMPANYASI: 'SİZ YOKSANIZ BİZ VARIZ'

Türkiye'de güvenliğin kalesi Kale Endüstri Holding, 68 yıllık deneyimini aktardığı elektronik güvenlik alanındaki iddiasını, Kale Alarm'ın "Siz Yoksanız Biz Varız" sloganıyla hazırlanan yeni reklam kampanyası ile ortaya koyuyor. Kale Alarm tarafından elektronik güvenlik sektöründe ilk kez hayata geçirilen ikili reklam stratejisiyle oluşturulan kampanya kapsamında; ev ve işyerine özel farklı çözümler, ayrı reklam filmleri ile ekrana taşınıyor.

'Tam Kapsam Güvenlik' anlayışıyla; kilitten çelik kasaya, çelik kapıdan pencereye ve elektronik güvenlik sistemlerine kadar tüm güvenlik çözümlerini bir arada sunan Kale Endüstri Holding bünyesindeki Kale Alarm'ın "Siz Yoksanız Biz Varız" sloganıyla hazırlanan yeni reklam kampanyası başladı.

Kampanya kapsamında ev ve işyeri kullanıcılarının ihtiyaçlarına yönelik farklı çözümler, ayrı reklam filmleri ile ekrana taşınıyor. Filmlerde; kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun olarak dizayn edilen uzaktan mobil izleme, alarm izleme merkezi, su dedektörü, gaz dedektörü, itfaiye, ilk yardım, panik butonu gibi Kale Alarm çözümleri ile nasıl karşılandığı aktarılıyor. Kale Alarm, kullanıcılara evden ve iş yerinden uzakta olduklarında "Siz Yoksanız  Biz Varız" diyerek, sevdiklerini ve işlerini korumadaki iddiasını ortaya koyuyor. Uzaktan mobil izleme sayesinde evinde bıraktığı çocuğuyla istediği zaman hasret giderebilen bir annenin veya kendisi iş yeri dışında olsa bile 7/24 iş yerini takip edebilen bir iş yeri sahibinin aklı geride kalmıyor.

Ev ve işyeri için koruma motivasyonunun birbirinden çok farklı olduğunu, yapmış oldukları tüketici araştırmalarında tespit ettiklerini ifade eden Kale Endüstri Holding Pazarlama Billur Burkutoğlu, "Evlerimizin güvenliğini düşünürken öncelikle ailemizi korumak duygusuyla hareket ederken; iş yerlerimizin güvenliğini düşünürken mali varlıklarımızı ve kurumsal itibarımızı korumak duygusu öne çıkıyor. Bu kapsamda biz de ikili bir iletişim stratejisi ile ev ve işyeri kullanıcılarına ayrı ayrı dokunmayı hedefledik. Ev kullanıcıları için hazırladığımız filmimizde "aynı anda her yerde olamazsınız, siz yoksanız biz varız" diyor ve akıllarının evde kalmayacağı mesajını veriyoruz. İşyerleri için hazırladığımız filmimizde ise; kullanıcılarımızın kendi işleri bitse bile bizim çalışmaya devam ettiğimizi, bu nedenle bin bir emekle inşa ettikleri ekmek teknelerini gönül rahatlığı ile bize teslim edebileceklerini aktarmak istiyoruz" dedi.